Jak probíhá zakázka

Po té co nás zákazník kantaktuje telefonicky nebo emailem se dohodneme na osobní schůzce, buď na místě realizace, tam si vše zaměříme a probereme různé možnosti řešení, nebo u nás v kanceláři, kdy je dobré když zákazní přinese základní zaměření prostoru. Na základě první schůzky se dohodneme na ceně za návr interiéru a zpracuji první variantu řešení, kterou odesílám klientovy na emeil, nebo připravým tištěné podklady pro další schůzku. Návrhy se snažíme řešit vždy do 14 dnů od zadání a následná ralizace záleží na sožitosti a náročnosti zakázky.

První schúzka

Pokud první schůzka probíhá v kanceláři vyslechnu si vaše požadavky a přání, načrtneme hrubou skycu jak by bylo možné zakázku řešit. Prodejdeme vzorníky od ddavatelé plošného materiálu, kování a ostatních doplňků. Pokud budete mít hrubé zaměření prostoru, mohu na základě schůzky vytvořit první náhled řešní. Pokud zaměření nemáte, nebo je prostor příliš specifiký a je nutá konzultace přímo namístě dohodnemě si schůzku přímo na místě realizace.
Na místě realizace často probíhá i prní schůza, kterou si dohodneme telefonicky nebo emailem, není tedy nutné aby jste jeli k nám do kanceáře. 
 

Návrh

Do týdne od schůzky zpracovám první návrhy, které obsahují veškeré prvky které jsem dohodli na schůzce, včetně popisu jednotlivých detailů. Tento náhled vám posílám emailem. Vy si ho v klidu doma projdete a sepíšete připomínky na základě kterých provedu úpravy a pošlu Vám již finální návrhy k osdouhlasení.